Samoobsługowe hotele oraz apartamenty – wyzwania i szanse

Samoobsługa w hotelach - wyzwania

Automatyzacja zameldowania i wymeldowania dla wielu osób jest co prawda ciekawostką, ale w związku z tym mogą nie wiedzieć jak się należycie zachować. Ponieważ to nowość, przyzwyczajeni do obsługi na żywo klienci mogą mimo wszystko nie czuć się swobodnie w nowej sytuacji. Niekoniecznie dobrze im idzie obcowanie z nowoczesnymi technologiami. Mogą również potrzebować ludzkiego uśmiechu, rozmów i porad. Wiele osób pyta przecież właścicieli apartamentów czy pokoi prywatnych o drogę, najlepsze zabytki, restauracje itd. Znając problemy z maszynami, niektórzy klienci mogą się także obawiać awarii systemu.

Samoobsługa w hotelach – szanse

Istota obsługi klienta i bezpośredniego kontaktu z nim nie dla wszystkich jest najważniejsza, gdy szukają czegoś dla siebie. Mnóstwo osób – zwłaszcza młodych – poszukuje dla siebie po prostu wygodnego, interesującego miejsca. Możliwość wynajęcia pokoju w samoobsługowym hotelu jest dla tych osób ciekawe. Są bowiem szczególnie zainteresowani nowymi rozwiązaniami technologicznymi. W takich obiektach zameldowanie i wymeldowanie odbywają się na przykład przy pomocy domofonu obsługiwanego przez recepcję, a kluczyk do pokoju jest dostępny w chronionej indywidualnym kodem skrzynce. Zapewnia to prywatność i poufność. Rozwiązania technologiczne są jednak różne. Warto też wspomnieć o mniejszych kosztach utrzymania obiektu, gdyż powielanie sprawdzających się rozwiązań jest łatwe, a nie trzeba wliczać w koszty działalności wypłat dla pracowników.

Wróc do listy aktualności
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij